The effect of synchrony/asynchrony on the performance of an OSPAN task with emotional valence: A project with university students [poster]
Date
2025-04-11
Embargo
Advisor
Coadvisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Faculdade de Psicologia e Ciências da Educação da Universidade do Porto
Language
English
Alternative Title
Abstract
Sem resumo disponível.
Keywords
Synchrony, Asynchrony, OSPAN, Emotional Valence, University Students
Document Type
Conference poster
Publisher Version
Citation
Oliveira, I. B., Albuquerque, P. B., Cunha, B., & Rodrigues, P. F. S. (2025). The effect of synchrony/asynchrony on the performance of an OSPAN task with emotional valence: A project with university students [Poster]. 19º Encontro da Associação Portuguesa de Psicologia Experimental (APPE), Porto, Portugal, 11-12 abril 2025. Faculdade de Psicologia e de Ciências da Educação da Universidade do Porto. Repositório Institucional UPT. https://hdl.handle.net/11328/6265
Identifiers
TID
Designation
Access Type
Open Access